ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE L'IES VICENT SOS BAYNAT CURS 2015-2016

PROFESSORS   PARES  ALUMNES

4                3                   3

CALENDARI:

- Constitució de la junta electoral: fins al 16 d'octubre de 2015.

- Termini d'admissió de candidatures: fins al 16 de novembre de 2015.

- Publicació de la llista provisional de candidats: fins al 16 de novembre de 2015.

- Reclamacions: fins al 17 de novembre de 2015.

- Resolució posibles reclamacions: fins al 18 de novembre de 2015.

Eleccions 26 de novembre de 2015.

JA ES PODEN PRESENTAR CANDIDATURES (FINS AL 16 DE NOVEMBRE) A LA SECRETARIA O DIRECCIÓ DE L'INSTITUT

* CARTA ALS PARES

XARXA LLIBRES

NOTA INFORMATIVA (Només per a primària, ESO i FPB)

Seguint les instruccions del director general de Centres i Personal Docents, els centres han de comunicar als pares, mares, tutors o tutores legals que per poder percebre les ajudes econòmiques del Programa de Gratuïtat de llibres de text hauran de sol·licitar-ho en l'ajuntament on l'alumnat estiga empadronat en el moment en el que es publique la convocatòria.

Esta dada requereix de la col·laboració de les famílies que són les que han d'indicar i confirmar esta circumstància al centre, per poder introduir aquest dada a la base de dades de la Conselleria d'Educació i així poder cobrar aquestes ajudes. Agraïm per endavant la seva col·laboració tan necessària per al bon funcionament d'este programa.

RECORDE: Només ha d'informar a l'institut en el cas que l'alumne estiga empadronat en un municipi diferent a Castelló de la Plana.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE L'IES VICENT SOS BAYNAT CURS 2015-2016

RENOVACIÓ 1ª PART

PROFESSORS      PARES       ALUMNES

4                       3                   3

CALENDARI:

- Constitució de la junta electoral: fins al 16 d'octubre de 2015.

- Termini d'admissió de candidatures: fins al 16 de novembre de 2015.

- Reclamacions: fins al 17 de novembre d 2015.

- Resolució posibles reclamacions: fins al 18 de novembre de 2015.

Eleccions 26 de novembre de 2015.

Convalidaciones cursos LOMCE: 1ºESO, 3ºESO y 1ºBACH

El miércoles 14 de octubre de 2015 a la 11:00 h se convoca en el Salón de Actos al alumnado del Conservatorio y Deportistas de Élite de 1º ESO, 2º ESO y 1º Bachillerato para informar de las convalidaciones y exenciones que pueden solicitar. Se ruega puntualidad.

Hoy jueves 08/10/2015 se ha actualizado la página web con las instrucciones para las convalidaciones de estos cursos.

Convalidacions cursos LOMQE: 1rESO, 3rESO y 1rBACH

Dimecres 14 d'Octubre a les 11:00 h a la Sala d'Actes es convoca l'alumnat del Conservatori i Esportistes d'Èlit de 1r ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat per a informar de les convalidacions i exempcions que poden demanar. Es prega puntualitat.

Avui dijous 08/10/2015 s'ha actualitzat la pàgina web amb les instruccions per a les convalidacions d'aquestos cursos.

Rebuda a l'alumnat i inici de les classes

Divendres 11 de setembre:

• 10.00 hores, 1r i 2n de Batxillerat

• 10.30 hores, 3r i 4t d'ESO i Diversificació

• 11.00 hores, 1r i 2n d'ESO

Tots els alumnes, en arribar al centre, confirmaran el grup en què es troben matriculats consultant els taulers de suro situats als porxos.

A l'hora convinguda, els tutors els cridaran des de la porta de l'edifici principal perquè els acompanyen a les seues respectives aules.

En el cas de 1r d'ESO, els alumnes entraran a la Sala d'Actes per ser rebuts per la directiva i, en finalitzar l'acte, seran acompanyats pels tutors a les seues

En finalitzar la sessió amb els tutors, marxaran a casa.

Les classes començaran en l'horari habitual del centre el dilluns 14.
Convalidaciones

El viernes 25 de septiembre de 2015 a la 11:00 h se convoca en el Salón de Actos al alumnado del Conservatorio y Deportistas de Élite de 2º ESO, 4º ESO y 2º Bachillerato para informar de las convalidaciones y exenciones que pueden solicitar. Se ruega puntualidad.

Los alumnos de 1º ESO, 3º ESO y 1º Bachillerato, tendrán que esperar a que se les convoque más adelante (dentro de aproximadamente 3 semanas) cuando Conselleria nos informe de cómo funcionarán las convalidaciones con la LOMCE.

Convalidacions

Divendres 25 de Setembre a les 11:00 h a la Sala d'Actes es convoca l'alumnat del Conservatori i Esportistes d'Èlit de 2n ESO, 4t ESO i 2n Batxillerat per a informar de les convalidacions i exempcions que poden demanar. Es prega puntualitat.

Els alumnes de 1r ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat, hauran d'esperar a que se'ls convoque més endavant (aproximadament en 3 setmanes) quan Conselleria ens informe de com funcionaran les convalidacions amb la LOMQUE.

Pàgina 1 de 14

Subcategories