ÚLTIMES NOTÍCIES I/O NOVETATS (VEURE ALTRES NOTÍCIES)

PROCÉS D'ADMISSIÓ          PREMIS I DISTINCIONS

PUBLICAT CALENDARI ADSCRIPCIÓ, ADMISSIÓ I MATRÍCULA

ESO I BATXILLERAT CURS 2014-2015

S'ha publicat el calendario d'adscripció, admissió i matrícula per a ESO i Batxillerat per al curs 2014-2015, tant en el periode ordinari com en l'extraordinari.

FINALITZAT  El termini de presentació d'instàncies de confirmació al centre adscrit d'origen finalitza el 6 de març

PRÒXIMAMENT  Publicació de vacants per a ESO i Batxillerat: 23 de maig.

PRÒXIMAMENT  La presentació de sol-licituds d'admissió per a ESO i Batxillerat al centre de primera opció: del 26 de maig al 2 de juny ambdós inclosos..

Com a novetat, en cas de pares separats, divorciats o situacions anàlogues, ambdós progenitors han de signar la sol·licitudResolució de 28/03/2014

Resumen de dates fixades per Conselleria per a ESO i Batxillerat, Procés Ordinari

Presentació instància adscripció Fins 6 de març
Llista alumnes adscrits 12 de març
Presentació Sol.licituds Admissió al Centre Del 26 de Maig al 2 de Juny
Últim dia per a presentar requisit acadèmic 25 de Juny
Llistes provisionals 4 de Juliol
Llistes definitives 10 de Juliol
Matrícula 15 i 16 de Juliol

Enllaç a resumen de TOT EL PROCÉS ORDINARI

Enllaç a resumen de TOT EL PROCÉS EXTRAORDINARI

Enllaç a ka Resolució de 25 de febrer de 2014

Enllaç amb la pàgina d'Admisión de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

PUBLICADO CALENDARIO ADSCRIPCIÓN, ADMISIÓN Y MATRÍCULA

ESO Y BACHILLERATO CURSO 2014-2015

Se ha publicado el calendario de adscripción, admisión y matrícula para ESO y Bachillerato para el curso 2014-2015, tanto en el periodo ordinario como en el extraordinario.

FINALITADO  El plazo de presentación de instancias de confirmación en el centro adscrito de origen finaliza el 6 de marzo.

PRÒXIMAMENTE  Publicación de vacantes para ESO y Bachillerato: 23 de mayo.

PRÒXIMAMENTE  La presentación de solicitudes de admisión para ESO y Bachillerato en el centro de primera opción: del 26 de mayo al 2 de junio ambos inclusive.

Como novedad, en caso de padres separados, divorciados o situaciones análogas, los dos progenitores tendrán que firmar la solicitudResolución de 28/03/2014

Resumen de fechas fijadas por Conselleria para ESO y Bachillerato, Proceso Ordinario

Presentación instancia adscripción Hasta 6 de marzo
Lista alumnos adscritos 12 de marzo
Publicación de vacantes 23 de mayo
Presentación Solicitudes Admisión en el Centro Del 26 de Mayo al 2 de Junio
Listas provisionales 4 de Julio
Listas definitivas 10 de Julio
Matrícula 15 y 16 de Julio

Enlace a resumen de TODO EL PROCESO ORDINARIO

Enlace a resumen de TODO EL PROCESO EXTRAORDINARIO

Enlace a ka Resolución de 25 de febrero  de 2014

Enlace con la página de Admisión de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

CONTACTE I SITUACIÓ DEL CENTRE

IES Vicent Sos Baynat

C/ Moncófar, 3

12003 Castelló