ÚLTIMES NOTÍCIES I/O NOVETATS (VEURE ALTRES NOTÍCIES)

PREMIS I DISTINCIONS   BANC DE LLIBRES

Rebuda a l'alumnat i inici de les classes

Dimecres 3 de setembre
• 10.00 hores, 1r i 2n de Batxillerat i PQPI2
• 10.30 hores, 3r i 4t d'ESO i Diversificació
• 11.00 hores, 1r i 2n d'ESO.

Tots els alumnes, en arribar al centre, confirmaran el grup en què es troben matriculats consultant els taulers de suro situats als porxos.

A l'hora convinguda, els tutors els cridaran des de la porta de l'edifici principal perquè els acompanyen a les seues respectives aules.

En el cas de 1r d'ESO, els alumnes entraran a la Sala d'Actes per ser rebuts per la directiva i, en finalitzar l'acte, seran acompanyats pels tutors a les seues respectives aules.

En finalitzar la sessió amb els tutors, marxaran a casa.

Les classes començaran en l'horari habitual del centre el dijous 4.

CONTACTE I SITUACIÓ DEL CENTRE

IES Vicent Sos Baynat

C/ Moncófar, 3

12003 Castelló