Rebuda a l'alumnat i inici de les classes

Divendres 11 de setembre:

• 10.00 hores, 1r i 2n de Batxillerat

• 10.30 hores, 3r i 4t d'ESO i Diversificació

• 11.00 hores, 1r i 2n d'ESO

Tots els alumnes, en arribar al centre, confirmaran el grup en què es troben matriculats consultant els taulers de suro situats als porxos.

A l'hora convinguda, els tutors els cridaran des de la porta de l'edifici principal perquè els acompanyen a les seues respectives aules.

En el cas de 1r d'ESO, els alumnes entraran a la Sala d'Actes per ser rebuts per la directiva i, en finalitzar l'acte, seran acompanyats pels tutors a les seues

En finalitzar la sessió amb els tutors, marxaran a casa.

Les classes començaran en l'horari habitual del centre el dilluns 14.

CONTACTE I SITUACIÓ DEL CENTRE

IES Vicent Sos Baynat

C/ Moncófar, 3

12003 Castelló